Пінгвін 2.0 - нова версія алгоритму в боротьбі з чорним SEO
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Пінгвін 2.0 - нова версія алгоритму в боротьбі з чорним SEO
19.06.2013

Пінгвін 2.0 - нова версія алгоритму в боротьбі з чорним SEO


Пінгвін 2.0 - нова версія алгоритму в боротьбі з чорним SEO

Метт Каттс - співробітник компанії «Google», виступив в інформаційній відео конференції в травні 2013 року. У ході свого виступу він повідомив про те, що відбулося оновлення алгоритму «Google Penguin» («Гугл Пингвин») і тепер стала активною і доступною версія «Пінгвін 2.0». Судячи з усього, нова версія алгоритму більш агресивна по відношенню до методу чорного СЕО.

З інформаційних даних публічне сповіщення Метт Каттса можна коротко викласти наступним чином:

  • удосконалення алгоритму «Гугл Пінгвін 1.0», яке має на увазі посилення контролю, розпізнавання і боротьба з чорним SEO;
  • удосконалення та апдейт «Панди», яке торкнеться ту категорію веб-майстрів, у яких мінімум порушень правил «Google» (чи не раціональна покупка посилань на сайт);
  • Виявлення прихованої реклами на сайтах, що розпізнається системою, як порушення, які жорстко караються пониженням в пошуковій видачі і відповідно зниженням показників трафіку. До такої реклами відносяться: контент рекламного характеру, банери, оголошення з явною рекомендацією купити продукт у певній компанії; 
  • Чорний метод СЕО і просування сайту шляхом купівлі посилань з лідера ресурсу з метою підвищити PR (PageRank), що вважається посилальним спамом. «Google» стежитиме за подібними сайтами ще пильніше, ніж раніше. Метт Каттс уточнив, що вже впроваджений більш удосконалений спосіб аналізу посилань, тому можна зробити висновок, що посилання в деякому роді вже не здатні передавати кількість посилань.

Тепер релевантність видачі пошукової системи "Гугл" буде заснована на роботі інструменту, який аналізуватиме авторитет сайту і зіставляти його з певними факторами, що дасть результат у вигляді відсіювання сайтів із забороненим і не актуальним контентом.

Нижче пропонується схема вартості акцій «Гугл» по роках, де виразно проглядається стрибок і спад кривої і можна зробити певні висновки.

Пінгвін 2.0 - нова версія алгоритму в боротьбі з чорним SEO

«Google» процвітає, як можна чітко помітити за схемою. Прискорені удосконалення фільтрів, часті апдейти - все це закономірно можна простежити на зображенні і зрозуміти, що все це розробляється неспроста. яке буде просування сайту з такою активністю «Гугл»? Все зрозуміло, справа в «Google Adwords». Просувається прихована контекстна реклама в мережі проводиться вже більше року. Якщо вбити в пошук запит високої частоти комерційного плану, то грамотні сеошник може зробити розрахунок доходів. Ви думаєте пошуковику не хочеться нагріти на цьому руки?

Все гранично ясно. Пошуковик карає сайт в ТОПі за кількість посилань, Переспа ключів, активність нарощування посилальних мас, тим самим знижуючи його у видачі. «Гугл АдВордса» при цьому отримує нового клієнта. Ось це і пояснює швидкий темп зростання акцій «Гугл» за 2013 рік. Із власної практики видно, що в перших місцях «Гугла» відстежується кілька згадок одного сайту, а це йде врозріз з правилами системи. Інтерес сконцентрований в контексті. Можна тільки порадіти за засновників «Google» Ларрі Пейдж і Сергія Брін.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям