Аффіліат-фільтр Яндекса
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Аффіліат-фільтр Яндекса
11.07.2013

Аффіліат-фільтр Яндекса


Аффіліат-фільтр Яндекса

Якщо Ваші сайти потрапили під санкції аффилиат-фільтра, то в пошуковій видачі буде зображений тільки один із сайтів. Другий же веб ресурс, швидше за все, буде знижений у позиціях до ТОП-100. Який з ресурсів вибере пошукова система складно проаналізувати. Але ясно одне, що у більш старого ресурсу буде набагато більше шансів на просування сайту в ТОП, ніж у молодого і менш якісного ресурсу.

Всі происходи тому, що коли «Яндекс» бачить у видачі кілька сайтів належить одній компанії він не може їх всіх пустити в ТОП, інакше можна було б всього однієї компанії зайняти весь ТОП і не залишити шансів конкурувати іншим фірмам. Для того щоб пошукова видача була різноманітною і тим самим конкурентної, в ній представлено безліч інтернет ресурсів з різними товарами і послугами, що дає можливість вибрати більш відповідний для конкретного користувача сайт.

За що сайт може потрапити під фільтр?

Навіть якщо веб проекти відрізняються дизайном і зовсім не схожі один на одного, завжди можна знайти ознака який підходить для обох сайтів. Алгоритм знаходить такі ознаки автоматично і налагоджує санкції.

Найбільш очевидні ознаки аффілірованності:

  • однакові контактні дані на різних веб проектах;
  • однаково зазначені дані при реєстрації доменних імен;
  • однаковий хостинг провайдер;
  • схожість структури сайту і дизайну;
  • однакова інформація про фірму;
  • однаковий каталог товарів або послуг з схожими описами та цінами.

Як вийти з-під фільтра?

Потрібно першим справою усунути причини його накладення. На веб ресурсах поміняти контактні дані, які збігаються, уникализировать каталоги товарів або послуг, підправити дані про реєстратора доменного імені і хостингу. Через деякий час, якщо Ви усунете всі ознаки фільтру і пошуковик зрозуміє, що сайти не належать одній компанії, вони будуть відображені у видачі по всіх потрібним запитам.



Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям