Ефективне просування сайтів під фільтром «Панда»
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Ефективне просування сайтів під фільтром «Панда»
16.07.2013

Ефективне просування сайтів під фільтром «Панда»


Ефективне просування сайтів під фільтром «Панда»

У 2011 році пошуковик «Google» створив новинку у сфері фільтрації, яка називається «Панда». Головна функція даного фільтра полягає в тому, що він знижує сайти у видачі пошукачами, але тільки ті сайти, які не підходять запитам «Google». Це сприятиме додатковому очищенню пошуковиком від видачі неякісних сайтів . Виходячи з інших джерел, цей фільтр спрямований був на варезників, це можливість їх стримувати та фільтрувати у збільшених кількостях. На сьогоднішній час цей диво-фільтр приборкує не тільки злощасні варезники, в зв'язку з цим виникли питання стосовно повноцінності цього продукту.

Ефективне просування сайтів – це те, з чим щодня конкурують кращі СЕО фахівці та веб-майстри. З кожним разом, коли «Google» вносить чергові корективи в роботу пошукової системи, безліч сайтів потрапляють під фільтри, і їх трафік скорочується в кілька десятків разів, і таким чином основні джерела доходу у веб-проектів просто зникають.

Визначити, що Ваш ресурс потрапив під фільтр «Панда» дуже просто. Більшість веб-майстрів відразу це визначають по тому, як падає трафік. Видовище не з приємних, але зате наочно показує роботу фільтра. Другий відмітний знак, це результат запиту «site: domain.com» в «Google», коли головна сторінка на сайті розташовується нижче ніж перша. Але це не точний показник, так як дана ознака може бути не робочою для деяких веб-проектів. Остання дає більшу гарантію визначити саме цей фільтр, щоб ефективне просування веб-проектів було таким же продуктивним, як і раніше. Суть в тому, що під «Пандою» суттєво падають запити ВЧ і СЧ, а також внутрішні запити, при цьому трафік можна отримати, тільки якщо сайт знаходиться в топі.

Після проведення деяких дослідів, стало зрозуміло, що трафік після фільтрування можна повернути, частково. Але ця функція доступна тільки внутрішнім сторінкам сайту. А при «Панда» дуже сильно страждає «морда», посередньо внутрішні сторінки. Трафік можна збільшити, якщо працювати по зростанню в головній видачі сторінок Вашого сайту, але при перенесенні запитів ВЧ і СЧ з головної на внутрішню, можна повернутися в топ, при цьому витративши безліч засобів і часу. Але це краще, ніж втратити весь дохід. Не варто забувати, що цілком непогано просуваються внутрішні сторінки веб-проекту, отже, варто трохи більше працювати з НЧ запитами і внутрішньою системою сайту.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям