Просування сайтів в інтернеті або зовнішня реклама?
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Просування сайтів в інтернеті або зовнішня реклама?
17.07.2013

Просування сайтів в інтернеті або зовнішня реклама?


Просування сайтів в інтернеті або зовнішня реклама?

У наш час, в століття технологій, інтернет-реклама починає потихеньку відсувати на другий план будь-яку іншу - через телебачення, білборди, роздачу листівок і т.д. Це відбувається по ряду причин, до яких можна віднести:

  • Доступність. Реклама, залишена в мережі Інтернет, є загальнодоступною, для представника будь-якої країни в будь-якій точці світу коли він цього забажає. Крім окремих специфічних випадків, користувач не прив'язаний до свого місця розташування, щоб її побачити - у наш час інтернет доступний практично завжди, чи то стаціонарний комп'ютер, ноутбук, комунікатор, планшет або телефон, який тепер доступні кожній людині, з будь-яким рівнем зарплати.
  • Дешевизна. Просування сайтів в інтернеті набагато дешевше, ніж розміщення реклами на стендах, на вітринах магазинів або поширення через промоутерство, і до того ж, вимагає значно менших зусиль по часу. Відпадає необхідність вносити, крім щомісячної плати за безпосередньо рекламу, суму на закупівлю матеріалів і оплату робітників, і постійне підтримання їх діяльності.
  • Стабільність. Правильне просування веб сайтів в інтернеті завжди відбувається швидко, а знаходиться вона там, у разі оплати, довго. Якщо ж спосіб полягає в розкручуванні через пошуковики - то за рахунок постійно зростаючого рейтингу утворюється стабільне підвищення кількості покупців. Зовнішня ж реклама може бути не помічена, погано розміщена або навіть саботована.
  • Результативність. Грамотно розкручений ресурс має набагато більше шансів бути побаченим, ніж будь-яка зовнішня реклама, так як завжди відкритий для доступу. Традиційна реклама ж може бути недоступною в силу різних причин: неробочого часу, темряви, низького покриття, і так далі.
  • Примноження числа клієнтів. На відміну від зовнішньої реклами, просування сайтів в інтернеті не є локальною програмою, тим самим залучаючи людей з найнесподіваніших місць. Наприклад, людина з передмістя може просто ніколи не побачити білборд в центрі міста, зате за наявності з'єднання легко помітить її в мережі інтернет.

Підводячи підсумок, розкрутка веб-ресурсів виграє у зовнішньої реклами за всіма показниками навіть при невдумливому та недіяльному порівнянні. Це може говорити тільки про її ефективність. Недоліком може бути тільки її відносна новизна, однак, якщо інші «рекламники» активно її не використовують, то чому б не почати раніше їх?


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям