Як вибрати ефективний вид контекстної реклами?
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Як вибрати ефективний вид контекстної реклами?
30.07.2013

Як вибрати ефективний вид контекстної реклами?


Як вибрати ефективний вид контекстної реклами?

У цій статті поговоримо про те, як правильно вибрати ефективний вид надання Вашої продукції або послуг на ринку інтернет продажів.

Контекстна реклама в наш час дуже популярна, просування сайту набагато ефективніше і швидше, завдяки тому, що рекламне оголошення можна налаштувати і знайти саме цільову аудиторію, яка зацікавлена у Ваших послугах. Існує багато компаній, які надають послугу контекстних оголошень, найпопулярніші: «Google Adwords», «Яндекс.Директ», «RORER», «MediaTarget», «WebAlta», «Бігун». Але найефективніше розміщувати контекстну рекламу в самих пошукових системах адже вона точно буде відповідати заданому запиту.

Які існують види контекстної реклами?

Контекстну рекламу можуть розміщати в самому пошуковику, так і на тематичних веб ресурсах. Пошуковики розміщують рекламу відповідно до найпопулярніших запитів і по регіону користувача що поставив ключове слово. Взагалі на оголошення впливає багато налаштувань: вік шукача, регіон, стать, час показів, сезонність і т.д. Саме із за цього її вважають найефективнішою.

Наступний вид реклами працює на тематичних майданчиках інших ресурсів. Оголошення розміщують на популярному і відвідуваному сайті, який відповідає тематиці заданого ключового слова. Даний вид реклами вважається менш ефективний, тому як сайти абсолютно різні як за зовнішнім виглядом, так і за якістю інформації яку вони надають. Наприклад, реклама може бути замаскована під частину інтерфейсу або показуватися десь внизу сайту там, де її ніхто не побачить. У деякому плані це ризикований крок. Але якщо за цим стежити і постійно досліджувати споживчу сферу, то можна досягти непоганих результатів.

Так як в контекстну рекламу вкладаються, найчастіше, чималі гроші, то слід підходити до вибору «рекламного оператора» з відповідальністю. Дізнайтеся, де буде показуватися реклама, на яких умовах і за які ціни. Більше того, потрібно враховувати правильність складання самих оголошень і їх налаштувань, правильно відфільтрувати покази, залежно від вимог. Адже Вам потрібні лише потенційні покупці, а не вся аудиторія Інтернету.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям