Етапи оптимізації інтернет ресурсу
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Етапи оптимізації інтернет ресурсу
06.08.2013

Етапи оптимізації інтернет ресурсу


Етапи оптимізації інтернет ресурсу

Оптимізація ресурсу – це процес, який віднімає багато часу і вимагає певних знань, але істотно скорочує час на просування сайту. Оптимізацію можна розділити на кілька етапів, які в свою чергу розділені на дрібні етапи. Насамперед потрібно звернути увагу на технічний стан ресурсу. Провести комплексний аудит стану і бути в курсі всіх проблем. Потім слід звернути увагу на наповнення сайту, і зробити висновки: чи унікальний контент на ресурсі, чи відповідає він усім необхідним характеристикам пошукових систем.

Технічна оптимізація сайту

Технічна оптимізація – це комплекс заходів, покликаних поліпшити взаємодію ресурсу з пошуковими системами. Без цього етапу в оптимізації сайту не варто розраховувати на високі позиції в ТОПі.

Всі доопрацювання можна розподілити на такі групи:

  • оптимізація коду і усунення проблем з хостингом;
  • перевірка швидкодії ресурсу;
  • настройка статус-кодів і редиректів;
  • настройка «robots.txt» на заборону індексування не потрібної інформації;
  • настройка URL на сайті і коректна оптимізація адрес (ЧПУ);
  • усунення дублів контенту і сторінок;
  • видалення битих посилань.

Оптимізація тексту

Оптимізація контенту дуже важливий аспект. Саме контент бачить користувач і читає його, а пошукові системи індексують. Інформацію на сайті варто зробити якісною і актуальною, а також регулярно оновлювати.

Доробки щодо тексту на ресурсі:

  • інформація на ресурсі повинна бути логічною і структурованої;
  • тексти повинні бути середніх розмірів, утримуючи в собі тільки корисну інформацію;
  • контент повинен бути читабельним і добре сприйматися користувачами;
  • в текстах має бути присутність ключових слів, у назві та заголовках;
  • текст повинен логічно виділяться абзацами і списками;
  • також повинні бути присутніми різноманітні стилістичні методи.

Тексти на сайт, можна писати як самому, так і замовивши у досвідченого копірайтера. Якщо Ви вирішили самі зайнятися цією справою, слід розуміти, що відвідувач повинен бачити тільки лаконічну та цікаву інформацію. Ви повинні максимально швидко і зрозуміло пояснити користувачеві про товари або послуги, які Ви хочете йому представити, і більше того, підштовхнути його на покупку.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям