Особливості китайського пошуковика «Baidu»
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Особливості китайського пошуковика «Baidu»
15.08.2013

Особливості китайського пошуковика «Baidu»


Особливості китайського пошуковика «Baidu»

На сьогоднішній день, пошукова система стала невід'ємним інструментом серфінгу будь-якого інтернет користувача. Але ми з Вами користуємося іноземними пошуковими системами, які вже давно завоювали основну масу аудиторії. Китай - одна з країн, яка використовує свій національний ресурс в якості головної пошукової системи. Пошуковик носить назву «Baidu» і обробляє 80% всіх запитів.

Так сталося, швидше за все, із за конфлікту компанії «Google» з китайським урядом, яка просто не мала іншого вибору, як піти з національного ринку.

Використовувані фактори ранжирування

У пошуковій системі існують деякі відмінні фактори, як внутрішньої, так і в зовнішній оптимізації. Особливості китайського пошуковика «Baidu» не можна назвати «жорсткими», але деякі моменти заслуговують окремої уваги, змушуючи оптимізатора підходити до просування сайту з певною обережністю.

Внутрішня оптимізація

Контент. Перша вимога - це тексти китайською мовою. Причому написані не на традиційному китайському, а спрощеному, на якому спілкується основна маса людей. Всі тексти повинні бути унікальні, а важливий зміст бажано поміщати якомога вище. Система жорстко контролює всю інформацію і не допускає наявність у видачі дорослого контенту і різноманітних пропаганд розбіжних з політикою країни. Щільність ключів в тексті набагато більше, ніж в інших пошуковиках і становить близько 12%.

Мета-теги. Сильний фактор, на який пошуковик як і раніше звертає особливу увагу.

Заголовки. На сторінці, по можливості, повинні бути всі види заголовків, це підвищить Ваші позиції у видачі.

Перелінковка.Грамотна перелінковка з правильно прописаними анкорами буде суттєвою перевагою серед конкурентів.

Хостинг і домен. Перевага віддається доменним іменам, які відповідають країні. Китайський хостинг також буде пріоритетом для ранжирування.

Flash и Javascript. Пошукова система ігнорує ці технології і зовсім не сприймає їх. Це слід враховувати при розробці сайту.

Зовнішня оптимізація

Зовнішні посилання. Пошуковик враховує посилання як основний чинник що впливає на просування ресурсу, але пріоритет віддається не якості, а кількості лінків. Всі лінки повинні бути з китайських сайтів.

Анкор. Текст посилання має велике значення і суттєво впливає на позиції, але вони повинні бути написані китайською точно так, як близько посилальний текст.

Безумовно, просування в пошуковій системі «Baidu» дуже цікавий процес. Але, слід розуміти, що ресурс розрахований тільки на національну аудиторію. Просувати сайти на українській або російській тематиці не має сенсу.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям