Особливості та можливості реклами в «Яндекс Директ»
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Особливості та можливості реклами в «Яндекс Директ»
16.08.2013

Особливості та можливості реклами в «Яндекс Директ»


Особливості та можливості реклами в «Яндекс Директ»

У даній статті обговоримо які існують особливості і можливості реклами в «Яндекс Дірект».

«Яндекс Дірект» - система призначена для розміщення контекстних оголошень в результатах видачі самої пошукової системи «Яндекс», а також на сайтах які беруть участь у рекламній мережі. Ще система транслює рекламу в пошуковиках «Mail.ru» та «Апорт». Оголошення складається з текстового блоку, в якому присутня назва і сам текст оголошення. Назва має бути не більше 33 символів, а текст 75.

Де розміщують рекламу

Контекстну рекламу розміщують або праворуч від ТОПа або зверху над видачею, також можливе розміщення внизу. Місця над видачею вважаються «козирними», так як пошуковик заявляє про гарантування їх показів. Оголошення, які розташовані праворуч, теж гарантовані до показів, але за твердженням «Яндекса», клікабельними є перші чотири. На рекламу розташовану внизу, ніхто гарантій не дає, до того ж ці оголошення відображаються динамічно.

Можливості «Яндекс Дірект»

Сервіс володіє безліччю налаштувань для поліпшення показів та відбору саме цільової аудиторії. Основні інструменти, які використовуються в сервісі:

  • геотаргетинг;
  • часовий таргетинг;
  • за джерелом трафіку.

Такий набір інструментів дозволить Вам точно налаштувати покази, і добитися тільки цільового трафіку на свій ресурс. Серед інструментів є і автоматичні, які спрощують роботу веб майстрів.

Автоброкер. Дозволяє керувати ціною за клік в тих рамках, які задав рекламодавець.

Автофокус. Дозволяє більш точно підібрати ключові фрази, при цьому розбиваючи їх на більш дрібні, а також враховує мінус-слова.

Автобюджет. Інструмент правильно розподіляє витрати на всю кампанію, дозволяючи максимально збільшити переходи на ресурс згідно встановленого тижневого бюджету.

Звіти та статистика

Сервіс дозволяє збирати повністю всю статистику щодо рекламної кампанії і дає можливість складати детальні звіти. У статистику входять показники кліків, витрати, покази, переходи. По всьому цьому, система дозволяє скласти звіт, який зберігається як PDF файл.

Ефективна реклама чи ні, можна дізнатися, встановивши на ресурс спеціальний сервіс «Метрику». Завдяки їй, Ви зможете проаналізувати поведінку своїх відвідувачів і простежити за їх кліками по рекламі. Так само в «Метриці» присутні безліч інструментів для спостереження просування сайту.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям