Контекстна реклама в «Google AdWords»
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Контекстна реклама в «Google AdWords»
16.08.2013

Контекстна реклама в «Google AdWords»


Контекстна реклама в «Google AdWords»

«Google» - передова компанія, що надає послуги пошуку інформації в мережі. Є однією з найпопулярніших пошукових мереж в інтернеті. Пошуковик транслює свою контекстну рекламу для половини користувачів будь-якої країни, а то й більше. Також, трансляція оголошень проходить і в пошуковій системі «Mail.ru». У сукупності, аудиторія пошуковика становить близько 35% від усіх користувачів, тому слід задуматися про те, щоб почати рекламну кампанію саме в цій системі.

Підготовка та налаштування реклами

Контекстна реклама в «Google AdWords» безумовно, трудомісткий процес, що віднімає багато часу і вимагає певних знань. Тому слід звернутися до фахівців у цій галузі, тому як ризик по неправильному налаштуванні обчислюється грошима. Складання рекламної кампанії можна розділити на кілька етапів.

Визначення цілей. Як тільки Ви задумали починати просування сайту за допомогою контекстних оголошень, необхідно визначитися з цілями і завданнями. Вони можуть бути різними, наприклад: підняти відвідуваність і додати трафік на ресурс, збільшити конверсії, підвищити впізнаваність бренду. Цей етап дуже важливий, так як саме він служить фундаментом для просування.

Складання списку ключів. Проаналізувавши тематику та послуги свого сайту, подивившись і оцінивши конкурентів, Ви можете переходити до підбору ключових фраз. Саме за цими фразами Вас будуть знаходити потенційні покупці.

Уточнення ключів. З складеним списком обов'язково потрібно ще попрацювати і додати синоніми, слова-мінуси і друкарські помилки.

Написання оголошень. Написання ефективних оголошень - це запорука успішного проведення кампанії. Але пам'ятайте, що оголошення має бути релевантним сторінці, на яку буде вести відвідувачів. У тексті, має бути інформація, яка відразу ж зацікавить потенційного покупця, а також схилить його до самої купівлі.

Аналіз і відстеження конверсій. На цьому етапі варто аналізувати роботу всієї кампанії. Визначтеся, яку мету конверсії Ви переслідуєте: реєстрація, купівля товару, замовлення послуги. Такий аналіз допоможе Вам визначити ефективність і правильно розподілити витрати.

Правильна настройка реклами приведе Вам нових клієнтів, а Ваші послуги побачить, і скористається все більше людей в мережі.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям