Переваги реклами «ВКонтакті»
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Переваги реклами «ВКонтакті»
06.09.2013

Переваги реклами «ВКонтакті»


Переваги реклами «ВКонтакті»

«ВКонтакте» - одна з соціальних мереж, що володіють достатньою кількістю аудиторії у всіх тематиках і напрямках. На цьому ресурсі збирається маса людей з різними інтересами. Відповідно, є сенс і в розміщенні реклами. У цій статті ми поговоримо про переваги реклами «ВКонтакті».

Як працює система, і які її переваги

З недавнього часу соціальна мережа відмовилася від банерної реклами і запустила таргінг оголошення. Перевагою такої реклами можна відзначити точне налаштування і вибір цільової аудиторії. Не будемо заглиблюватися в усі нюанси, відзначимо лише те, що покази оголошень можна звузити аж до району чи вулиці.

Часто, такий вид реклами плутають з контекстною. Але в таргетуваних оголошеннях є одна вагома відмінність: вони породжують попит, а контекстна реклама - лише його задовольняє. Тому, в якійсь мірі, таку рекламу можна прирівняти з ТБ і радіо. Звичайно є і схожість, наприклад ціноутворення. Так як і в «Adwords» і «Директ» ціни встановлюються аукціонною системою.

Параметри та налаштування

У системі є два варіанти оплати демонстрації оголошень:

  • плата за покази;
  • плата за кліки.

Параметри системи дозволяють з точністю вибрати свою цільову аудиторію, яка зацікавиться у Вашому товарі. Розрахунок вартості система встановлює автоматично, виходячи з налаштувань і конкуренції. Рекламодавець має право проігнорувати рекомендовану ставку, але в такому випадку, показів буде набагато менше.

Цікавою особливістю, можна відзначити «коефіцієнт втоми». Сенс цієї функції виражається в обмеженні показів конкретному користувачеві. У середньому, кількість показів одній людині може досягати 100-200 разів на добу, а після кліка по оголошенню, воно більше не буде відображено.

Ще однією особливістю відзначимо обмеження у створенні рекламних оголошень. Система не дозволить створити дублікатів або більше 3 оголошень з однаковими налаштуваннями на цільову аудиторію, у тому числі, в рамках окремих рекламних кампаній.

Безумовно, соціальна мережа «Вконтакте», пропонує дійсно якісний і потрібний інструмент для просування сайту.Його налаштування дозволяють визначити цільову аудиторію і запропонувати потрібний товар. А зручний вибір параметрів рекламної кампанії, розподіляє Ваш бюджет згідно вимог.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям