Для чого потрібен логотип?
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Для чого потрібен логотип?
09.09.2013

Для чого потрібен логотип?


Для чого потрібен логотип?

Кожна організація повинна мати власний логотип. Логотип - це обличчя фірми, зображення, яке повинно справляти враження і запам'ятовуватися клієнту. Логотип, перше, що спливає в голові у споживача і до його розробки потрібно поставитися з особливою уважністю. У цій статті, ми спробуємо зрозуміти, для чого потрібен логотип і яким він має бути.

Призначення логотипу

Логотип - це, перш за все зображення, яке має бути бездоганно якісним. Емблема компанії повинна відображати вид діяльності її фірми і бути унікальною. Саме по ній Вас будуть впізнавати клієнти. Лого повинно відмінно виглядати у всіх виконаннях, як в плоскому, так і об'ємному, в кольоровому форматі або чорно-білому.

Основна ідея лого - простота. Не старайтесь зробити дуже складний і барвистий логотип, схожий більше на картинку. Всі відомі бренди мають достатньо прості емблеми створені, в основному, з геометричних форм.

У колірному виконанні зашифровано діяльність компанії і її фірмові відмінності. Не рекомендується використовувати більше 4 кольорів. Кольори повинні відмінно поєднуватися між собою, так як вони несуть підсвідому інформацію. Наприклад, зелений колір викликає асоціацію з природою та екологією, синій - з водою, морем.

Компактність лого і його невеликі розміри, тільки підкреслять солідність компанії. У наш час відіграє роль ще такий фактор як масштабованість. Як при зміні розмірів буде виглядати лого, чи буде воно якісним. Тому найчастіше, емблеми розробляють за допомогою векторної графіки, яка дозволяє зробити логотип однаково якісним при будь-якому масштабі.

Для розробки лого, не слід використовувати готові зображення і фотографії. Якщо емблема передбачає використання шрифтів, обмежтесь цими двома які добре поєднуються. Але краще всього використовувати один шрифт, але спеціально розроблений. Використання декоративних шрифтів, у наш час, вважається неприпустимим. Хоч і є винятки, наприклад, лого компанії «Coca-Cola». Але це тільки підтверджує теорію, адже жодної компанії невдолося досягти таких масштабів.

Розробляти логотип слід довірити досвідченим фахівцям, так як потрібно враховувати безліч моментів. У дослідній веб студії Вам порадять, як правильно підібрати кольорову гаму і зображення, якого виду краще створити.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям