Поширені помилки дизайнера
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Поширені помилки дизайнера
20.09.2013

Поширені помилки дизайнера


Поширені помилки дизайнера

Дизайнер, далеко не остання людина, що бере участь у розробці сайту. Саме від нього залежить, як буде виглядати майбутній інтернет-проект і чи буде він зручний для користувачів. Але мова в статті піде не про навички дизайнера як фахівця, а про його роботу безпосередньо з клієнтами. Розглянемо у статті найпоширеніші помилки дизайнера, які можуть негативно вплинути на якість проекту.

10 помилок і рекомендацій до них

Комунікація.Перше з чого хотілося б почати це з комунікації клієнта з фахівцем. Фахівцю не варто затягувати з відповідями. Завдяки такій дрібниці, можна справити неприємне враження на людину і в нього складеться негативна думка і про швидкість роботи фахівця в цілому. До того ж, час досить вагомий фактор і лише завдяки оперативності можна отримувати замовлення.

Коротка пам'ять. Неможливо все запам'ятати. Під час розробки сайту, виникає дуже багато нюансів і краще навіть не намагатися все тримати в голові. Потрібно намагатися записувати і розподіляти свою роботу по пунктах і за часом.

Прострочені завдання. Встановлюючи терміни на розробку, беріть небагато часу про запас. Можуть трапитися непередбачені ситуації і заминки, які потрібно буде виправляти.

Помилки. Листування з замовником дуже важливе. І від того яке враження буде справлено на клієнта буде залежати його ставлення до компанії в цілому. Тому не слід допускати граматичних помилок в листах. Краще перевірити кілька разів написане, і цим підкреслити свою грамотність і солідність.

Лінь. Під час створення проекту, дизайнер повинен викластися на всі 100%. Недбале ставлення до роботи клієнт відразу ж помітить. Робота - це ім'я дизайнера, а проекти - це загальна картина професіоналізму якою він володіє.

Страх проблем. Проблеми зустрічаються на кожному кроці, і потрібно їх правильно вирішити нічого не приховуючи від замовника. Краще про це сказати самому, ніж він сам знайде недоліки і залишиться незадоволеним. Потрібно спокійно підійти до цього питання: розповісти про проблеми в ході розробки і запропонувати кілька варіантів рішень.

Соціальні мережі. Остерігайтеся соціальних мереж! Будьте уважні до своїх коментаряів і висловлювань, так як вони можуть потрапити на очі замовнику і це може бути реальною причиною відмови від Ваших послуг.

Неуважність. Клієнт надсилає матеріали для веб-ресурсу, а дизайнер забуває, де їх зберіг. Потрібно бути уважним і намагатися зберігати резервні копії всієї інформації. Можливо, через певний час клієнт звернеться до Вас з проханням, надіслати йому копію роботи.

Поправки. Не потрібно сприймати критику клієнта з негативом. Це його проект і він хоче, щоб усе було ідеально. Намагайтеся враховувати всі його побажання і дрібниці, давайте поради та консультуйте.

Родзинка. Кожен замовник хоче, щоб його проект зробили з усією душею. Щоб з чесністю ставилися до роботи і якісно її закінчили. Тому не буде зайвою і «родзинка» на веб-ресурсі. Порадуйте свого клієнта якимось цікавим елементом на сторінці, гарною графікою або анімацією. Створіть не заплановану в проекті «смачну вишеньку» поверх коктейлю, безсумнівно, йому буде приємно.

У статті були описані найпоширеніші помилки дизайнера, і тепер кожен може зробити певні висновки. Пам'ятайте, все, що потрібно для успіху - це професійно і якісно робити свою роботу.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям