Створення контенту: джерела тексту для сайту
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Створення контенту: джерела тексту для сайту
25.09.2013

Створення контенту: джерела тексту для сайту


Створення контенту: джерела тексту для сайту

Контент – це наповнення сайту, що складається з зображень і тексту. Багато починаючих веб-майстрів, не приділяють належної уваги стану контенту на веб-ресурсі, а деякі й зовсім вдаються до копіювання готової інформації зі сторонніх ресурсів. Але насправді немає нічого гіршого, ніж плагіат на власному сайті. Тому, в цій статті ми поговоримо про створення контенту, а саме про джерела тексту для сайту.

Де взяти контент

Контент для веб-ресурсу потрібно створювати - це найголовніше правило. Створення унікального та якісного контенту - запорука успіху інтернет-проекту. Як правило, веб-майстри самі намагаються писати інформацію на своїх інтернет-сайтах. Але ні що не замінить хорошого копірайтера, який пише якісні тексти і має в цьому досвід.

Існують декілька видів контенту:

  • копірайтинг;
  • рерайт;
  • синонімайз;
  • копіпаст;
  • контент від користувачів.

Копірайт. Мабуть, самий якісний із видів контенту. Написанням таких текстів займаються професіонали, які володіють величезним досвідом і знаннями в різних напрямках і тематиках. Знайти такого роду фахівця можна на спеціальних біржах, на них же можна і замовити написання статті. Підвидом копірайтингу можна відзначити SEO-копірайт. SEO-копірайт - це написання спеціальних текстів з входженням ключових слів для просування сайту.

Рерайт. Це, фактично, переписування сторонніх текстів своїми словами. Така робота коштує на порядок дешевше, але при якісному підході фахівця, Ви отримаєте дійсно унікальний текст. Зазвичай такий метод використовують веб-проекти з обмеженим бюджетом.

Синонімайз. У наш час є безліч програм для автоматичного рерайта текстів. Але слід пам'ятати, що жодна програма не зможе написати текст як людина. Як правило, така інформація практично не читаюча і не має 100% унікальності. Але, не дивлячись на це, такий метод використовують багато веб-майстрів.

Копіпаст. Метод підрозуміває повний плагіат стороннього тексту. Мало того, що копіювання чужих матеріалів переслідується законом, цей метод погано позначається на розкручуванні сайту. Пошукові системи звикли індексувати унікальний контент, тому потрапляння під фільтр практично неминуче.

Контент від користувачів. Створення контенту користувачами досить ефективний метод, хоч і має свої негативні сторони. Найчастіше, відвідувачі пишуть копіпаст, що негативно позначиться на Вашому веб-ресурсі. Тому, щоб користувачі почали писати якісну інформацію їх потрібно постійно схиляти до цього і заохочувати.

Як Ви зрозуміли, створення контенту досить складне питання, яке має кілька рішень. Пам'ятайте, що інформація на веб-ресурсі - це найважливіше. Такі аспекти як дизайн і функціональність, відійдуть на задній план, якщо сайт не буде цікавим і актуальним.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям