Перевірка запитів пошукових систем
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Перевірка запитів пошукових систем
27.09.2013

Перевірка запитів пошукових систем


Перевірка запитів пошукових систем

Кожна пошукова система роками збирає і накопичує дані про запити, які користувачі самі створюють. Кожна становить свою статистику. Мова піде про перевірку цих самих запитів, і про те, як вони виробляються різними пошуковими системами.

У цілому, все просто. Завдяки тій же статистиці можна проаналізувати запит і виділити головні ключові слова, які найчастіше задають користувачі. Оскільки пошукова система «Google» вміщує два широкодоступних ресурси перевірки популярності запитів. Це «Google Trends» і «Google Adwords Keyword Tool».

«Google Trends» збирає найпопулярніші запити. Цей сервіс не дає точної інформації з шуканого запитом, він просто висвітлює всі самі «топові» запити пошуковика, так звані «тренди».

«Google Adwords Keyword Tool» - утиліта сервісу Adwords

Вона дає можливість визначити відповідні ключі або оголошення, оцінювати їх надійність для підбору ставок і бюджету, а потім додавати рекламну інформацію в свою компанію. Тобто, по суті, робить саме те, для чого потрібна перевірка запитів - показує рейтинг ключових слів, заданих веб-майстром.

Як би там не було, статистика «Гугла» все ще залишається під замком для звичайних користувачів, тому що для доступу до неї потрібна реєстрація і непогана орієнтація в сервісі «Adwords». На відміну від «Google», «Яндекс» і «Рамблер» давно спростили доступ до статистики запитів своїм користувачам.

Перевірка запитів у системі «Яндекс»

Перевірка проводиться досить просто. Досить перейти на «Wordstat Yandex» і вбити ключове слово в рядок пошуку. Сервіс видасть результати пошуку по даному запиту, а також статистику подібних ключів і те, що ще шукають користувачі, які вбивали ці ключові слова.

«Статистика запитів Рамблера»

У «Рамблера» є своя система для перевірки популярності запиту. Вона далеко не так популярна, як вищеописані ресурси, швидше за все через ту невелику частку трафіку пошуковика, яку він займає в інтернеті. Але і тут можна побачити свої позитивні моменти. Наприклад, можна дізнатися не тільки кількість переглядів першої сторінки в пошуковій видачі, а й кількість переглядів інших сторінок видачі по необхідному введенню запитуваних фраз. Зручно, якщо потрібно, наприклад, виявити можливі сайти конкурентів.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям