Сайт знижок або «купонатор»: як не бути обманутим
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Сайт знижок або «купонатор»: як не бути обманутим
31.10.2013

Сайт знижок або «купонатор»: як не бути обманутим


Сайт знижок або «купонатор»: як не бути обманутим

Безсумнівно , «купонатор» один з небагатьох інструментів для підвищення продажів. Він також є і вигідним для його користувачів, оскільки дозволяє купувати товари та послуги за низькими цінами. Але там де ціна нижча, і ризик вище. Ніхто не хоче бути обдуреним: ні підприємці, які виставили купони, ні користувачі, які ці купони купили. Але що робити, коли все-таки справдилися найгірші побоювання і «купонатор» не віддає гроші? У цій статті ми спробуємо з'ясувати як сайт знижок або «купонатор» може обдурити клієнта і що потрібно зробити, щоб цього не сталося.

Гарантії «купонатора»

Для своїх користувачів, веб-ресурс висуває умови з якими вони не можуть не погодиться, точніше у них немає іншого вибору. До того ж, користувач не зможе висунути зустрічні умови, тому провину «купонатору» буде довести дуже складно.

Відносно підприємців справи йдуть трохи простіше, але потрібно бути особливо уважним. При співпраці з сайтом з продажу купонів, складається договір. Договір - це єдиний засіб, на який можна спертися при з'ясуванні виниклих конфліктів, тому перш ніж його підписати, потрібно уважно ознайомитися з його вмістом.

Безкоштовні «купонатори»

Відмінність такого виду сайту від інших сайтів знижок або «купонаторів» це те, що саме підприємство ніяк не заробляє на продажі купонів, так як вони безкоштовні. Для початку самої акції потрібно буде заплатити фіксовану суму. Звичайно, такі оплати неможливо передбачити і спрогнозувати. Неможливо спрогнозувати і результат проведення акції, а саме - кількість продажів. За статистикою, з усіх відправлених купонів, використані будуть тільки 20%. Наприклад, якщо було надіслано 1000 купонів, лише 200 клієнтів прийдуть за товаром або послугою.

Рентабельність проведення акцій

Для ефективного запуску акції, потрібно відразу розрахувати кількість продажів для її повної окупності. Рахувати потрібно з урахуванням 20% конверсії, схема якої згадувалася раніше. Якщо всі Ваші розрахунки прийшли до того, що акція хоча б окупилася - будьте впевнені, слід її почати. Нехай і дохід від заходу буде не таким великим, як планувалося, принаймні, Ваше підприємство буде на виду і на слуху.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям