Фільтр АГС-40 - нові критерії відбору сайтів
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Фільтр АГС-40 - нові критерії відбору сайтів
29.11.2013

Фільтр АГС-40 - нові критерії відбору сайтів


[Translate to Українська:] Фильтр АГС-40 – новые критерии отбора сайтов

Алгоритм АГС існує з 2009 року. У перших числах листопада вебмайстри прийшли в шок, коли помітили падіння трафіку з Яндекса. Хтось зазначив, що сторінки його сайту просіли в пошуковій видачі, у когось зовсім з індексу випали. Після чого Яндекс 6 листопада офіційно опублікував свою версію, щодо нововведень і зробив акцент у релізі на торгівлю посиланнями. Як виявити алгоритм роботи фільтра Яндекса АГС-40, які нові критерії відбору сайтів? Як бути тим, чиї сайти потрапили під оновлений фільтр?

Основні причини влучення по санкції

Офіційне джерело стверджує, що головною причиною бана є «лінкоторговля», але не факт, що це єдиний принцип його дії. На основі досліджень сайтів, які були в числі постраждалих, вимальовується досить цікава картина. У їх складі присутні проекти з агресивною монетизацією, тобто ті ресурси, кількість контекстних блоків, партнерських програм і тизерної реклами яких, перевищували всі допустимі норми. Проте були й ті, які зовсім не вдавалися до процесу монетизації з метою заробітків.

Накладений фільтр був на сайти з різним контентом (копіпаст, що не унікальний), з продаючими посиланнями і без монетизації. Тобто, критерії для оптимізаторів були розмитими. Однак можна стверджувати, що багато постраждалих ресурсів були схожі в одному - це нудний і малокорисних, «заїжджений» в «рунеті» контент. Серед них велика кількість інформаційних ресурсів з інформацією, яка давно вже списана та обговорена до нудоти, заточена під «ключовики».

Нова версія АГС-40 відрізняється від АГС 17/30 тим, що критерій видалення з пошукової бази став «розумніші». Фільтр накладається в автоматичному режимі. Якщо раніше можна було вималювати картину деяких ознак санкцій (поганий текстовий контент і його низька унікальність, «Переспам» ключами, стандартний дизайн сайту), то зараз додатково до цього фільтруються ресурси, які ідеально замасковані під СДЛ.

Тобто, під Фільтр АГС-40 потрапили:

  • Інформаційні розділи з «заїждженими» до нудоти темами.
  • Ключі більшості статей заточені під конкретний пошуковий запит.
  • Відсутність активних користувачів або слабка активність, малий час перебування на сторінках сайту.
  • Нудний сайт, стандартний дизайн.

Як бути, якщо ви опинилися в ролі потерпілого?

  1. Звернутися в технічну підтримку Яндекса, чітко обгрунтувавши корисність свого ресурсу для користувачів. Скріншот з Я.Метріка з інформацією про активність користувачів на Вашому сайті буде доречний. Поцікавтеся, як вам бути і що можна змінити, щоб повернути Ваш сайт в індекс.
  2. Спробувати вирішити проблему власними силами. Перегляньте ті сторінки, які слабо відвідуються користувачами, або заточені під запит, інформацію на який сторінка не дає повною мірою. Перевірте свої тексти на унікальність і цікавість, інформативність і оригінальність.

Якщо у Вас не один сайт і багато з ресурсів потрапили під фільтр не впадайте у відчай. Можливо, Вам варто переглянути свої помилки і змінити бізнес-модель, намагайтеся постійно бути в курсі новин від пошукових монстрів і розвиватися в якості оптимізатора шляхом спроб, перемог і помилок.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям