Огляд модулів: СЕО просування і управління контентом
(044) 391-40-82
Контакти
Головна → Статті → Огляд модулів: СЕО просування і управління контентом
18.05.2013

Огляд модулів: СЕО просування і управління контентом


Огляд модулів: СЕО просування» і управління контентом

Завдяки модулям з управління контентом і просування сайтів робота з пошуковими системами стала простою і доступною. Модулі володіють багатофункціональністю і вельми необхідні будь-якому власникові веб сторінки. Куди без цих інструментів сучасного веб-майстру? Популярність, зручність користування «адмінкой», оптимізація під пошукові запити користувачів і багато чого іншого для вашого комфортного управління сайтом. Даний огляд модулів дозволить зробити не тільки зручним управління контентом, але й зробить сайт ефективним інструментом маркетингу.

Найбільш популярні модулі управління контентом і СЕО просування:

«Управління URL» - дає можливість налаштувати правила формування URL в образі ЧПУ, в тому числі на кирилиці, але ймовірність змінити заголовок якої-небудь сторінки зберігається, що позитивно впливає на СЕО просування.

«Статистика відвідувань» - це модуль, який дозволяє дивитися і стежити за відвідуваністю ресурсу. Статистика ведеться такими лічильниками, як «Я. Метрика »,« G. Analytics »,« Я. Вебмастер »,« G. Webmaster »та іншими системами обліку.

«Дивіться також» - додаткові функції модуля по перелінковці, який дозволяє здійснювати вбудовування перелінковки в модулі «схожі товари», «популярні книги» та інші.

«Соціальні сервіси» - кнопки, які формують для певної сторінки шаблон, щоб мати доступ до публікації в соціальних мережах, наприклад, кнопка «поділитися радістю про купівлю з друзями» робить «репост» переліку придбаних товарів у соціальну мережу. Так само є доповнення кнопки +1, мені подобається і інші.

«Хмара тегів» - який відображає присвоєні мітки сторінках сайту і виводить список для певної мітки.

«Управління зображеннями» - це можливість додавати на сторінки зображення, вказуючи для них конкретні параметри і змінюючи їх фізичні назви. Управляти зображенням - всі параметри і мета-властивості, заголовки, підписи, назви, описи. Можливість налаштувати показ зображень, враховуючи місце сайту. У разі, коли зображення відображається в тілі тексту, то показуватися повинні одні значення параметрів, якщо в галереї з фотографіями, то інші значення параметрів.

«Налаштування відображення 404 сторінки»
- налаштовує, вибираючи шаблон, який варто повісити на заглушку 404 сторінки, автоматом прописує код відповіді 404, а так само призначає для конкретних адрес/типів сторінок код відповіді 404.

«Редагування всіх елементів сайту з адмінки» - редагує абсолютно всі блоки сторінок ресурсу без застосування «Ftp». Іноді, в деяких «cms», для того, щоб редагувати підвал (footer) або шапку сайту (header), а також «сайдбарі» та інші частини, потрібно зайти на «Ftp», при цьому ще й там блукати по папках у пошуках шуканого файлу.

Модуль роботи з мульти регіональними сайтами який, дозволяє налаштувати поділ інформації між регіональними піддоменами для ресурсів мультирегіональних компаній.

Модуль налаштування «редиректів» - за допомогою інтерфейсу задає правила для формування 301-х «редиректів», а також інших перенаправлення у внутрішній області сайту, наприклад 302, 303 і т. д. Якщо встановити «редирект», то посилання на стару адресу сторінки в автоматичному режимі перенаправляються на новий адресу. Модуль налаштовує «редіректи», як для окремих сторінок, так і створює відбір сторінок за формулою.

«Генерація контенту» (текст сторінки, «description») - задає для певного типу сторінки формулу генерації контентних даних. Формула містить в собі змінні з бази даних (приклад для столів - висота, ширина, матеріал, виробник, уточнення моделі) і словникові генерації. Модуль налаштовує формули для різного кількісного значення сторінок. У підсумку даний модуль автоматизує поповнення сторінок ресурсу. Типізація сторінок може здійснюватися за змістом (категорія продуктів, підкатегорія продуктів, картка товарних позицій, огляд продуктів) або за тематичним поповненню (столи, шафи, ліжка).

«Управління TITLE, H, ALT» для зображень - створює формули, які дозволяють генерувати заголовки, працює на елементах бази даних сайту в зв'язці з типом сторінки. У «TITLE» сторінки може потрапити, наприклад, «H1» і запит утворюють фрази, які створюються для різних типів сторінок. Типізація сторінок може здійснюватися за змістом (категорія товару, підкатегорія товару, картка товару, огляд товарних позицій) або за тематичним поповненню (столи, шафи, ліжка).

Модуль управління «robots.txt» у зв'язці з «sitemap.xml» - налаштовує категорії сайту і типи сторінок, які відображаються в sitemap.xml. Тому, приміром, є можливість налаштувати відображення тих сторінок, які до цих пір не встигли потрапити в індекс, або ті, які змінили поповнення. Модуль зобов'язаний так само враховувати змістовні дані «robots.txt», щоб інструкції не суперечили один одному.

«Управління забороною індексації контенту» - дозволяє створювати правила приховування тематичній інформації від індексації (наприклад, у зв'язці з модулем, який визначає унікальність контенту), а так само можливо в ручному режимі задати для певних сторінок інструкції, стосовно закриття від індексації.

Без цих модулів інтернет ресурс буде нудним, прозорим і незавершеним. Новітні розробки досвідчених програмістів у сфері створення та просування сайтів, їх функціоналом робить роботу і керування сайтом простим і доступним будь-кому. Спробуй і ти оціниш всю продуманість інструментів і комфорт роботи з веб проектом.


Вам сподобався сайт?

Розповісти друзям